quarta-feira, 8 de dezembro de 2010

across the world...

enquanto eu voltava para Feira de Santana eu olhava pelo vidro do ônibus, mas não focalizando nada em especial, pelo fato que não tinha como, o ônibus estava em movimento, e eu estava perdida em meus pensamentos.
comecei a lembrar de fatos da minha vida, passado, presente, algumas pessoas. e me lembrei de um amigo tão especial, cujo eu falo todos os dias, que está tão vivo no meu cotidiano quanto qualquer um vizinho.
eu jamais imaginaria alguém tão distante viesse para perto com tanta facilidade.
me entende, me ouve, que divide comigo momentos da sua vida, e quer sempre saber da minha, que tem paciência, que rir das minhas bobagens, que me faz rir...
sempre tão atencioso, sempre tão presente, sempre tão importante... se não experimentasse eu jamais saberia que do outro lado do mundo existiria alguém assim tão verdadeiro e puro!


-

while I was returning to Feira de Santana I looked through the glass of the bus, but not focusing on anything specific, because there was no way the bus was moving, and I was lost in my thoughts.
I began to remember events of my life, past, present, some people. and I remembered a friend so special, which I talk every day, that is so alive in my daily life as any neighbor.
I never imagined someone so far to come by with such ease.
I mean, He hear me, divides moments of your life, and always wants to know mine, who has patience, who laugh at my foolishness, that makes me laugh ...
always so thoughtful, as always present, always so important ...
if I had not experienced, would never know that across the world there would be someone so true and pure!


Dost Sher, mujhe tumse mohhabat hai! T♥ (eu te amo).

Um comentário:

Anônimo disse...

endless love----
i love you my princess!
you are amazing friend...
your smile makes me happy :)
your friendship is so much pure & true!
i will always keep you in my heart!




te amo meu tigresa :)

mujhe tumse mohabbat hai!